Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΘΕΡΜΟΥ


Επικρατησε κλίμα της πολιτικής αναξιοπιστίας
Θεώρησα ηθικό χρέος μου να επικοινωνήσω μαζί σας, προκειμένου να σας ενημερώσω για το ζήτημα της ανάδειξής μου ως υποψηφίου Δημάρχου Θέρμου, να σας γνωστοποιήσω τους λόγους που με οδήγησαν σε αυτή την απόφαση, την πορεία που ακολουθήθηκε για την επίτευξη του στόχου αυτού και την κατάληξή του.

Σας γνωρίζω, λοιπόν, ότι έχω αποσύρει το ενδιαφέρον μου για την ανάδειξή μου ως υποψηφίου Δημάρχου με την από 23 – 8 – 2010 σχετική επιστολή μου, που απευθύνεται προς το ΠΑΣΟΚ, τον πολιτικό χώρο στις διαδικασίες του οποίου σχετικά με την ανάδειξη υποψηφίων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση συμμετείχα με αίτημα στήριξης της υποψηφιότητάς μου.
Γι’ αυτό δημοσιεύεται στη συνέχεια αυτούσια η παραπάνω επιστολή, όπου περιλαμβάνονται τα πραγματικά δεδομένα σε σχέση με τις παραμέτρους του ζητήματος.
Παράλληλα, αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω την
ευγνωμοσύνη μου προς τους συμπολίτες μου, που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους να τους εκπροσωπώ όλα αυτά τα χρόνια στα αιρετά όργανα διοίκησης του Δήμου, να ευχαριστήσω τον κ. Δήμαρχο και όλους τους συναδέλφους – Δημοτικούς Συμβούλους και εκπροσώπους Τοπικών Συμβουλίων – για τη μακρά συνεργασία μας και να διαβεβαιώσω όλους τους συμπολίτες μου ότι το ενδιαφέρον μου για τα τοπικά ζητήματα και ο ζήλος μου για την προκοπή του τόπου θα παραμείνουν αμείωτα ανεξάρτητα από τη θέση που μπορεί να κατέχω ή όχι κάθε φορά είτε ως αιρετός είτε και ως απλός πολίτης.
Θέρμο 25 Αυγούστου 2010
Νίκος Κωστακόπουλος - Δημοτικός Σύμβουλος Θέρμου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου